Sunday, March 06, 2011

Because I'm a Girl

If I'm the sun...

I'll brighten a day

If I'm the moon...

I'll bring the light in the dark night

If I'm the star...

I'll guide your way

If I'm the wind...

I'll bring the fresh air to breath


But I'm just the girl

I cant be perfect for U

Because of the limitation of mine


**************************

Kalau aku matahari

Aku akan menyinari hari

Kalau aku bulan

Aku akan bawa cahaya dalam kegelapan

Kalau aku bintang

Aku akan memandu laluan

Kalau aku angin

Akan aku bawa udara segar untuk bernafas


Tapi aku hanya seorang perempuan

Dan aku tak mampu jadi sempurna untukmu

Kerana kekurangan yang aku miliki


******************************

Aku tak mampu sembunyi rasa kecewaku denganmu

Kalau peluang yang kau perlukan

Tak pernah jemu aku memberi

Kalau cinta yang kau inginkan

Memang itu milikmu

Kalau dia yang kau mahu

Tak pernah aku menghalang

Tapi kau sendiri tak pernah jelas apa mahumu...

Kau ingin memiliki tapi kau tak mahu menghargai...

Kau ingin aku memahami tapi kau tak pernah mengerti...


Sunday, February 27, 2011

No comments:

Post a Comment