Friday, May 20, 2011

Bekas Hati Kau

Hey U... Today I'm proud to say this...
- theres no more u in every step that i take
- theres no more u in each of my heart beat
- theres no more u in all of my dream i've been dream everyday
- theres no more u in every single smile that i make
- theres no more u in the future that i've been planned

U ask for it... now u get it...
U'll regret for all that u've asked me to do...
Kau terlalu yakin yg aku akn berthn dgn sakit yg ko pernah sajikan utk aku... Ya mmg aku bertahan... tp kau lupa... kata- kata aku

" Selagi hati ini masih merasai kesakitan aku, yakinlah hati aku masih penuh milik kau
tapi...
Bila hati ini rasa kebas, maafkan aku... kau bukan sapa2 lagi utk aku"

dan sekarang kau da bole kutip balik bekas hati kau, kerana aku akan sediakan hati aku utk org yg lebih layak memilikinya...
Cinta agung dari aku yg pernah kau agungkan
Cinta sempurna dari aku yg pernah kau sempurnakan
Bukan lagi milik kau utk kau banggakan...

No comments:

Post a Comment