Wednesday, September 28, 2011

Alhamdullillah

After 2, 3 bulan hidup aku di uji, akhirnya berkat kesabaran and redho dgn ketentuanNya, skrg aku aku menerima ganjaran dariNya. Rezeki aku semakin bertambah... Aku benar2 bersyukur ya Allah di atas pemberianMu ini.

Ya Allah ya Tuhanku, Semoga Kau permudahkan segala urusanku, urusan ayah dan ibu ku, urusan sahabat2 ku serta urusan semua umat manusia sekelian alam. Semoga kami semua beroleh manfaat dari rahmat Mu, ya Allah. Dan janganlah Kau jauhkan kami dari jalan2 yg Kau redhoi. Amin.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. alhamdullilah... Sebenarnya saya ade terfikir nak tulis dengan tajuk yang sama..tapi isi kandungan yang lain tapi membawa erti tujuan yang sama. :)

    ReplyDelete
  2. tak kisah tajuk yang sama, kita berkongsi rasa bersyukur di atas pemberianNya. itulah sebaik-baik kalimah yg spatutnya di ucapkan :)

    ReplyDelete