Friday, November 11, 2011

111111

I just wish on this that nothing bad happen. Alhamdullillah, everything ok. Bukan ape since early of this year, pada tarikh2 yang konon katanya keramat nih aku asyik di timpa musibah (uuuiiii... mcm dasyat ja bunyi). xde lah... 1.1.11 aku hampir di langgar dgn kete kembara, sbb driver tu asyik sgt duk sms smpai org bagi signal pon x prasan.

Tapi on 6.6.11 aku ade la brita happy sikit, sebab aku dapat anak buah pertama. Finally, aku bole jadi mummy... ngehehe... Ni lah buah hati pengarang jantung aku buat masa ni. Adeeb Iffat Bin Najmi.

Adeeb Iffat and Mummy
Tapi after 3 days Iffat lahir, my mom's dad (atok a.k.a tok wan aku) plak passed away. Happy sekejap je la. Tapi adat hidup as human being la, mesti ade people come and people go. Redho je lah.

Lepas tu on 110711, kali ni aku betol- betol eksiden. Memang flying without wing lah aku hari tu. 3 hari jugak lah aku MC. Memang hazab la jugak sampai kan bernafas pon susah, mana taknya aku landing atas jalan mcm superman pada hari kejadian. Motor aku, haih... setel duit aku simpan stand by utk preparation raya. Sangat menyedihkan.

Hari ni, pada 111111 aku xpernah la mintak yang bukan-bukan such as a berita baik yg bukan-bukan or dapat jodoh n etc., utk aku just enough aku and family aku selamat hendaknya. Apa pun tarikh ni akan berlalu beberapa jam je lagi and I hope nothing bad gonna be happen la.

For those yang melangsungkan perkahwinan pada hari ni, aku ucapkan selamat pengantin baru & congrates. For those yang face nasib malang... erm bukan nasib malang la tapi nasib tak menyebelahi, jangan bersedih. Bear in mind, Dia sedang menguji kamu kerana Dia tengah merindui kamu. :)

Tarikh ni memang unik, bukan sebab straight 1 tapi sebab takkan ade ulangan tarikh 11.11.2011 sampai bila-bila jika tanpa izinNya. Bukan 11.11.2011 saja ya, same goes to other date. Semua tarikh adelah istimewa and unique. Takkan ada 10.11.2011, 28.03.1984, 21.05.1958, 20.01,1962 or tarikh-tarikh lain yang akan di ulang dalam kalendar. Betol tak? So ape bezanya? Kan? :)

Ok lah, thats all for this post. Saja je la nak jugak buat post hari ni, sebab nampak suma orang post pasal tarikh ni. Ngahahaha... Ok, Bye! :P



No comments:

Post a Comment