Thursday, July 07, 2011

Starting My Day Without FB

Today gonna be my first day without FB, da deactivate semalam... ngeh ngeh ngeh!!! I don't know how long I can tahan with this... sbb paling lama aku bertahan cuma 2 jam, tapi sekarang I think more than 12 hours already(hopefully I can stand for more than 2 days... ngeee...)

Semua org pelik tiba2 je aku deactivate FB. Dear all my friends, I have my own reason kenapa I deactivate.
  1. First, pasal kerja. Banyak sgt task in my hand kalau ade FB, I selalu nak tgk FB and updating here n there sampai abaikan kerja.
  2. Second, byk sgt kacau bilau dalam FB yg I rasa berkait dgn I (pada page2 yang berkenaan je la) yang agak mengganggu gugat focus saya dengan benda2 lain (kerja n personal life).
  3. Third, love life kot yang tak tentu hala. Tengah recover my self dari luka2 yang ada. (HARAP MAKLUM!!!)
Tapi jangan risau ya, I'll be back soon. Semua ni cuma sementara... tapi... saya masih aktif ber'twitter'... U can follow me kat https://twitter.com/ZurieynaElyza or follow je kat blog ni. For those who already met me or have my number, U can contact me kat my number je k :) see ya again!!! V(^_^)V

2 comments:

  1. aik, huhu. patot bukak fb td ta npk u. hehe. tp takpe blh contact dkt tmpt lain kan. byk lg.

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. tau xpe... da 2 hari ok :D jgn x percaya :D

    ReplyDelete