Friday, October 21, 2011

Klip 3GP Review


Semalam aku and housemate pegi la tengok movie klip 3GP yang konon-konon kata panas sangat tuh. Kes tengok preview yang sangat macam menarik hari tu la, buatkan kitorg 2 org tergedik- gedik nak tengok cerita ni. Tapi memang hampa hati ku menangis tak berlagu. Jalan cerita tak seGAH yang di war-warkan la weyh...

1. Jalan cerita tak best
2. Cerita serabut
3. Pelakon yang macam agak tak reti belakon (bukan semua la, tapi mostly)
4. Macam tak logik pon ada

Tapi aksi panas dalam cerita tu memang bole bikin orang yang tak sampai suku panggung panas. Sebab terlampau bosan dalam panggung tu, aku sempat la tengok kiri kanan aku (sebab orang tak ramai,tempat duduk byk yg kosong senang la aku nampak) ada couple da terpelok- pelok and terlentok- lentok. Haish...

Yang aku suka dalam cerita tu just, lagu- lagu One Nation Emcees jer.



Yang lain genggam tangan ibu jari kasi turun ke bawah. Ini ikhlas dari aku tanpa was- was.

Conclusion nya weyh, cerita tu memang tak best. Rugi je rasa duit haku hitu. Kalau haku tahu tak hingin aku tengok cerita hitu. Bahik haku tengok cerita lain. Harap Maklom.



3 comments:

  1. Please checkout my object-oriented scripting language: http://h4s4t4n.blogspot.com/

    ReplyDelete